loading...

بهترین هدیه برای عشقم

بدون هیچ شکی میتونم بگم که المنتور بهترین صفحه ساز جهان برای وردپرس تا الان هستش و اگه شما هم سطح اینترنت رو سرچ کنید می‌بینید که هم توی ایران و هم توی سطح جهان همه کاربرا میگن که بهترین صفحه ساز

نازنین بازدید : 49 چهارشنبه 04 فروردین 1400 نظرات (0)

بدون هیچ شکی میتونم بگم که المنتور بهترین صفحه ساز جهان برای وردپرس تا الان هستش و اگه شما هم سطح اینترنت رو سرچ کنید می‌بینید که هم توی ایران و هم توی سطح جهان همه کاربرا میگن که بهترین صفحه ساز همون Elementor هستش، چون با ویژگی ها و افزودنی هایی که داره میتونه خودش رو از بقیه صفحه سازهای وردپرس جدا کنه. البته افزونه المنتور هم دارای نسخه رایگان و هم دارای نسخه پرو هستش، که هر دو قدرت بسیار زیادی داره و با ابزارک هایی که در اختیار شما قرار میده میتونید یک سایت حرفه‌ای رو توی چند دقیقه ایجاد بکنید!

دانلود رایگان افزونه المنتور پرو

المنتور

افزونه elementor pro رایگان دانلود کنید!

نکته بسیار مهم : در تاریخ چهارشنبه 8 بهمن 1398 نسخه حرفه ای افزونه المنتور به سایت اضافه شد و براحتی میتونید از کتابخانه آنلاین المنتور و همچنین آپدیت خودکار بهره بگیرید. برای خرید میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید…

 

خرید افزونه المنتور

 

صفحه سازها در وردپرس امروزه در رقابت سختی هستند و هر کدام میخواهند کاربران را به سمت خود جذب کنند و محبوب شوند. در این میان افزونه ای برنامه نویسی شد که نام این افزونه Elementor می باشد. که به نظر من بهترین افزونه صفحه ساز موجود برای وردپرس است. همچنین در تاریخ 1 اردیبهشت 1398 دوره ویدئویی آموزش المنتور در وب سایت قرار داده شد و میتوانید از این دوره استفاده کنید تا این افزونه را به صورت کامل یاد بگیرید.

 

35 نمونه آماده برای المنتور

اضافه شدن 35 تمپلیت آماده برای افزونه elementor

آموزش ایمپورت تمپلیت های المنتور

 

نکته بسیار بسیار مهم قبل از استفاده از افزونه (حتما مطالعه کنید) : 

دوستان عزیز، برخی از کاربران از طریق راه های ارتباطی تماس می گیرن و میگن که چرا شما این افزونه رو رایگان گذاشتید در حالی که در سایت های دیگه پولی است، آیا لینک سازی انجام می دهید و یا لینکی به وب ساییتون داده اید!! — در ادامه مقاله عرض کردم چرا این افزونه رو به صورت رایگان گذاشتم میتونید مراجعه و مطالعه کنید. البته حق هم دارند چون برخی از وبسایت ها متاسفانه نسخه های نال شده و کرک شده در وب سایت قرار می دهند و در برخی مواقع هم کد ها رو دستکاری می کنن و از کاربران سوء استفاده می کنند و لینک سایت خودشون رو به طریقی در کدها قرار میدن و کاربر به محض نصب افزونه در هدر و یا فوتر وب سایت یک یا چند لینک ایجاد می شود و برای وب سایت بسیار مضر است. البته من خودم هم به دام این افراد افتادم!! این کار نوعی دزدی و سوء استفاده محسوب میشه، این افزونه هیچ کد مخربی نداره و براحتی میتوانید در وب سایت های ویروس یا Malware یاب تست کنید و از وجود هر کد مخربی خیالتون راحت باشه.

 

این افزونه رو هم کنارش نصب کنید تا امکانات حرفه ای اضافه بشه : افزونه اضافات elementor | امکانات پیشرفته المنتور با elementor extras نسخه ۲٫۰٫۱۰

 

[toc] اما من چرا افزونه المنتور رو دوست دارم؟ افزونه صفحه ساز المنتور امکاناتی دارد که واقعا می تواند برای هر کسی حتی آنهایی که اصلا در طراحی وب نیستند جذاب باشد! چون من وقتی با این افزونه آشنا شدم  یه طوری منو جذب خودش کرد که دیگر صفحه سازها از یادم رفت. در این مقاله قصد دارم تا شما هم با ویژگی های فوق العاده این افزونه وردپرس آشنا بشید. پس در ادامه با ما همراه باشید …

 آموزش افزونه المنتور

دانلود 100% رایگان افزونه المنتور Elementor فارسی + (بروزرسانی)

افزونه Elementor فارسی

اما من چرا افزونه Elementor رو رایگان گذاشتم!؟

دوستان عزیز من، امروزه هزینه های طراحی وب سایت بسیار افزایش پیدا کرده که واقعا هر کسی نمی تواند برای خود یک وب سایت داشته باشد و یکی از مشکلاتی است که در هر کشوری وجود دارد البته بی لیل نیست، چون هم کار سختی است و هم می تواند زمان زیادی را صرف کند. من به دنبال این هستم به کسانی که میخواهند برای اولین بار وب سایتی داشته باشد و هزینه ای برای طراحی ندارند کمک کنم. شما دوستان می توانید با افزونه های و قالب های رایگان وردپرس که در سایت آیلین وب عرضه شده اند بدون داشتن پول وب سایت هایی در سطح حرفه ای طراحی کنید.

 

پیشنهاد می شود حتما این دوره رایگان رو هم ببنید : آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس

 

با افزونه المنتور شما میتوانید بدون نوشتن حتی 1 خط کدنویسی سایت های بسیار حرفه ای طراحی کنید و فقط کافیست که وردپرس رو نصب کنید و بعد از نصب وردپرس اقدام به نصب افزونه المنتور فارسی نمایید و با کشیدن و رها کرذن موس سایت های بسیار حرفه ای و زیبا در هر زمینه ای طراحی کنید.

 

حتما از قالب های رایگان حرفه ای ما دیدن فرمایید : قالب های رایگان وردپرس

 

آیا این افزونه اورجینال است؟

بله! این افزونه به صورت اشتراکی از وب سایت رسمی افزونه خریداری شده است و از اورجینال بودن و نال نبودن مطمعا باشید و با خیال راحت نصب و استفاده کنید. ولی اگر شک دارید می توانید باز هم از وب سایت https://virustotal.com استفاده کنید و فایل افزونه را بررسی کنید.

 

ویژگی های جذاب افزونه المنتور

ویرایشگر حالت کشیدن و رها کردن افزونه elementor

ابزارک های حرفه ای زیبا

حالت ویرایش موبایل

کتابخانه الگوها

کاملا فارسی سازی شده

آموزش های ویدئویی

پشتیبانی رایگان

در حال ویرایش خطی

فهرست های وردپرس

آخرین نسخه موجود

کلید های میانبر

عناصر چت با کاربران

ذخیره سازی خودکار

تاریخچه ویرایشهای شما

حالت پیش نویس

ابزارک های جهانی

سفارشی کننده رنگ

حالت کپی عناصر

تنظیمات تایپوگرافی پیشرفته

پس زمینه های گرادیانت

پس رمینه های ویدئویی

پس زمینه تصاویر

فیلتر های CSS

حالت های مخلوط کردن عناصر

اسکال زیبا و آماده

تنظیمات سایه برای جعبه ها

وب سایتهای یک صفحه

صفحات فرود یا لندینگ پیج

ابزارک فرمهای چندگانه

ابزارک نمایش پست های به صورت چرخ و فلک

ابزارک شمارش معکوس

ابزارک امتیاز ستاره ای

پاپ آپ های زیبا

سفارشی سازی آسان

پیشنمایش فونت

فونت های سفارشی

اندازه فونت در واحدهای: PX، EM، REM

سایه برای متن

CSS سفارشی

ویژگی های سفارشی

ابزارک های تماس با مای متنوع

ابزارک سربرگ متحرک

سوالات متداول بسیاری از کاربران

💛 تفاوت نسخه رایگان با نسخه تجاری چیست؟

نسخه رایگان Elementor ارائه دهنده امکانات محدود و کم است. Elementor Pro، با این حال، شما را با ابزارهای حرفه ای تر که سرعت گردش کار شما را افزایش می دهد آشنا می کند، به شما قدرت می دهد و به شما امکان تبدیل و فروش بیشتر می دهد. مقایسه کامل را اینجا ببینید.

 

💛 چه اتفاقی می افتد به صفحات ایجاد شده در نسخه رایگان بعد از ارتقاء؟

Elementor Pro همان فرمت افزونه Elementor است. پس از ارتقا به نسخه تجاری، همچنین می توانید صفحات ایجاد شده را با استفاده از امکانات نسخه حرفه ای ویرایش کنید و به صفحات شما هیچ آسیبی نمی رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 4,628
  • بازدید کلی : 12,608